Hoppsza | sztorik önkéntesektől

Húsmentes november

2019. január 13. 14:44 - Mokos Béla

hátizé.
Egy komolyabb megfázás és a sok túlóra végül a blogírási hajlandóságomat is megcsappantotta, de egy rövidebb bejegyzés még a decemberi szünet előtt:
A DOKLeipzig után rögtön jött a Euro Scene névre hallgató kortárs színházi és táncfesztivál, ami a baromi drága jegyárak ellenére sem rettentett el, és végül két előadás erejéig én is becsatlakoztam. Ízelítők:
Az elsőt amúgy a társulat teljes egészében feltette Vimeóra, szerintem még így is érdemes megnézni, akik Srebrenica+egyéni/családi/társadalmi emlékezet témában néznének egy intelligens darabot.

 

Ezen kívül mostanában a GfZK körül forgolódtam, leginkább ezen két kiállítás apropóján: az első szerintem baromi izgalmas, environment-szerű cucc, ami szerintem nagyon jól egyensúlyoz a fikció és a valóság között, a másik pedig egy komoly kutatást maga mögött tudó egyéni kiállítás. 
A fentieken kívül még kvázi-véletlenül beestem egy klasszikus koncertre, de amúgy tényleg az van, hogy a megfázás és a hetek óta tartó köhögőrohamaim + az elég rossz idő eléggé elvették a kedvem, hogy nagyon produktív legyek. De már egy hónapja nem ettem húst, aminek örülök.
Jelen állás szerint decemberben szünetel a blog, de januártól igyekszem beregisztrálni magam a helyi "csóró önkéntes vagyok, de szeretem a kultúrát, lécci engedjetek be"-típusú megkereséseket gyűjtő szervezethez (eddig technikai és adminisztratív akadályok léptek fel), és akkor remélhetőleg a blogot is sikeresen meg tudom tartalommal is tölteni.
random.
Kommentár nélkül.

 

A belvárosi bevásárlóközpont, amit többször átépítettek, de mivel a szocializmusban évtizedekig jelentősen meghatározta a város arculatát, ezért a legutóbbi bővítés alkalmával az egykori homlokzatot visszakérték a helybeliek.

 

Kápolna és alkalmasint koncerthelyszín.

 

Fehér Gábor Németországban önkéntes az Erasmus+ program támogatásával.

A bejegyzés eredetije itt olvasható: http://ittmindenkiszexis.blogspot.com/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppsza.blog.hu/api/trackback/id/tr3214486072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása