Hoppsza | sztorik önkéntesektől

Első nap az oviban - önkéntesként

2018. szeptember 18. 11:16 - Mokos Béla

Ozdin Csilla önkéntes bejegyzése

Az első napom az oviban elég kalandosan indult, mivel reggel akkora köd volt, hogy tulajdonképpen nem is láttam merre van. Az útról abszolút nem látszott, hogy van arra egy épület, így mindjárt az első nap egy 15 perces késéssel indítottam..� (az első képen az látszik, mikor már közeledtem az ovihoz, bár így sem a legiobban kivehető �)

ozdinovi.jpg

Viszont ezután a kis kellemetlenség után egyből kárpótolva lettem. Nagyon aranyosak a gyerekek, szerintem egész hamar megszoknak majd, bár most már kicsit bánom, hogy nem megyek többet heti 1 napnál..

A “makk” csoportba 3-7 éves korig járnak a gyerekek, és egész sokan vannak. Tegnap 17 gyerkőccel tudtam megismerkedni. Ami a legmeglepőbb volt számomra, hogy 2 kis fiún kívül mindenki szőke… ��

De ez a nap nem csak munka volt. A tanulásom is megkezdődött. Az oviban a falra kitett betűk megismerése után (mókás látvány lehet, 21 éves létemre az oviban tanulom a betűket ��) jöhettek a szókártyák. Azok eredetileg valami Activity kártyák lennének, de kapva az alkalmon, el is kezdtem tanulgatni a szavakat.

Összességében egy nagyon eredményes napnak mondanám a tegnapit. Nagyon várom, hogy jövő héten ismét menjek a kis manókhoz. �

Ozdin Csilla Észtországban önkéntes az Erasmus+ program támogatásával. Az eredeti bejegyzés itt található: https://csillus.tumblr.com/

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppsza.blog.hu/api/trackback/id/tr414247055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása