Hoppsza | sztorik önkéntesektől

Tipró január

2019. január 13. 14:46 - Mokos Béla

Bozzay Sári E+ önkéntes írása

Azt mondja a néphiedelem, hogy ami január első napján történik, az lesz egész évben.

Azt hiszem, igazságtalan lenne pont január 1-ét kiválasztani, ha már a szilveszter is 6 napig tartott.
De abból 3 alkotás volt és sikerült megtalálni életem társasát is, a csótánypókert. :D
Az a játék lényege, hogy csalni kell minél többet! Pofátlanul! :D

Ezeken kívül össze-vissza vannak a hangulataim megint mint egy forgószél. Kibírni való január...
Beszéltem Brigivel aki egy szörnyű helyen petőfizik épp. Itt a gyümölcse annak a Nyitrás borzasztó évemnek... Értő füle voltam a kilátástalanságnak. Fuhh. Nem mennék vissza abba az évbe. Csak egy két jó buliba. :D Szóval az a beszélgetés kellett, hogy most ideüljek írni, mert ő is nagyon maga alatt van, és én is le tudok esni mostanában..

2 hetet visszamegyek most:
Ilyen szép színek voltak Pesten. Ez a kedvenc hidam. Sokszor leszálltam a bicikliről mikor átmentem rajta. Vagy legalábbis megálltam a közepén. Most is átsétáltam rajta.


Aztán elindultunk Fannikával Csíkba. Velünk jött Imola egyik unokatestvére és még 2 srác. Alig telt el 10 óra az utazásból és kiderült, hogy az egyikkel együtt voltam cserkész és emlékszünk is egymásra. Csak én nem ismertem meg, ő meg összezavarodott, hogy nem az igazi nevemet mondtam.. Jakus Máté. Még táncoltunk is 12 éves korunkba egy rokit. :D
A várva várt hippi élet már az autóban elkezdődött, amikor a karácsonyra kapott zakuszkámmal a kesztyűtartót berendeztük konyhaszekrénynek. :)
Annyi minden volt az utazás előtt, hogy az életünket mentette meg a zakuszka. Szerencsére az autóban -ugyan ilyen rohanva elindulások miatt- volt valamennyi maradék étel teljesen ehető állapotban.

Ez volt a 31.-e. Medvézés Moldvában. Nagyon hamar eltelt. Belegondolni is rossz, hogy milyen forralt borokkal. Hogy mondjam.. Moldva nem egy egri borvidék.. :D Útközben ettünk egy kis kolbászt mustárral.
A képre pedig nem tudok magyarázatot adni.


De ez a medve röhögött egyet rajta. :D


Majd érkeznek még képek, és akkor mesélek többet.
Visszafelé a vonatúton nagyon jót nótáztunk! Jó volt megint együtt lenni nőekül. :D a topp6-ból 5-en ott voltunk, és asszem az volt a közös fogadalmunk, hogy meglátogatjuk együtt Nórikáékat minden évszakban egyszer. Büszke lennék magunkra, ha ez sikerülne!


Utána itt volt a gengelés 4 napig, Virág és József az esküvői ruhájukat szőtték, kicsit én is segíthettem, nagyon jó szőni! Végre elkezdtem egy kártyaszövést is, attól is teljesen oda vagyok! Ezerrel!
Meg Virágék anyagaitól is! Iszonyú szépek! Én nem is tudom.. Ez az élet!
Volt persze most is egy jó táncház ahol Imolával megint örök barátságos fogadalmakat kötöttünk órákig, meg rajtam volt egy hatalmas pálinkázhatnék. :)
Régi régi ismerősökkel találkoztam megint, meg táncoltam Jakus Mátéval egyet, hogy ismételjük meg azt ami 13 éve történt. :D Ó micsoda távlatok kérem! Nagyon ügyes az a gyerek, remélem azonnal máris 3 együttesben táncol! Két perc alatt megtanulna mindent!
Ezt a szalagot szövöm a kártyával. :) És nézzétek milyen szép szőttes inget találtam kabátnak! :)

Ezen a héten a munkáltató nőim nyaralnak, úgyhogy nem kell sehova mennem.
Sorban fejezem be az elkezdett dolgaimat. Tegnap este nemezeltem egy táskát a kártyaszövött szalagomhoz. Ezek mind próbadarabok. Van egy barna szellősen szőtt sálam, azt próbáltam ki, hogy beveszi-e a gyapjú. Nagyon szépen bevette és beráncolta. A szalag is próba, ha megfigyelitek, nagyon sokféle motívumot ki lehet hozni belőle. Ez az első amit egyedül csinálok. Ha a következőt ugyan így vetem fel, kiválaszthatok vagy egy ismétlődő dolgot, vagy kísérletezhetek tovább, mert úgy látom ez a végtelenség maga. 


Ezt a mentorom csinálta! :) :) Iszonyú menő! :D


Ez a riszájkling rum, ahol lehet kreatívkodni. Találtam egy rekeszt amire feltérdelve pont jó az asztal magassága gyúráshoz.
Nagyon meg vagyok könnyebbülve, hogy itt tudok ilyeneket csinálni. Van rá hely és vannak körülöttem emberek.
Volt tavaly egy pályázat ami az alkotó munkát és a foglalkoztatást támogatja havi fizetéssel. Nem lenne hülyeség egy olyat megnyerni. :D

Most érzem, hogy jó ez a gyógynövénykedés, de én nagyon szívesen itthon is maradok.

Most következnek a nagyon régi képek.
 Egyszer voltunk túrázni az Egyeskőn. 


 Zöld kabátban a magyarok mentora, kékben a mások mentora. :D Középen Regina.


Sziklamászva


Mögöttünk az egyeskő, ahova még utána felmásztunk páran. Volt nagy vastag drótkötél. Kellett is. Középen Liza szobatársunk, akit 2 napig győzködtünk, hogy jöjjön el. :) Azóta sajnos elköltözött a szobából.

:D Mert lejárt az önkéntes ideje.


Ezen a fennsíkon majdnem lerepült a fagyos fejünk úgy fújt szembe a szél. A nemezsapka maximum jónapot kívánhatott ennek az időjárásnak. Nem fújt nagyon a szél, csak annyira, hogy mindenhova bemenjen a sok mínusz. Sajgott az orrnyergünk. Éreztél már ilyet?!


Ez a keresztes az Öcséd csúcs. Tehát mindenkinek a maga öccse. csúcsa. gondolom.


Bokáig, térdig ért a hó. Szerencsére nagyon mínusz fokok voltak úgyhogy nem ázott el semmink, mindenre ráfagyott azonnal.

 

 

 

 


A Nap felé szórva nagyon szép színei voltak. :)


Szép időnk volt és jó sokat mentünk. Másnap reggelig fáztam. :)

 

Tegnap voltunk szánkózni. Sízni még nem sikerült, de idén fogok! 
Mára meg főz az egyik srác közös vacsorát. Citromlevest! Még sose hallottam ilyenről. 
Kíváncsi vagyok! 
(hogy mi lesz a második) :D
Az eredeti bejegyzés itt található: http://ultrasszonyok.blogspot.com/
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppsza.blog.hu/api/trackback/id/tr6214559928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása