Hoppsza | sztorik önkéntesektől

Hogyan került ide a csomagom és más csodák

2017. december 19. 13:52 - Mokos Béla

Fekete Eszter EVS önkéntes írása

Hétfőn a munkából hazatérve megérkezett a csomagom!!! Előzménye- küldd el helyesen a magyar telefonszámodat, ha azeretnéd, hogy a csomagodat időben, stersszmentesen megkapd!

21584259_10213998518946442_1698549080_o.jpg

Az első hét közepén a csomagkövető alkalmazáson láttam , hogy már Lengyelországba jár a küldeményem, tehát nincs messze, pár nap és betölthetem a szobám ismerős tárgyakkal! Na igen ám, de másnap azt írta ki a csomagkövető, hogy sikertelen kiszállítás miatt visszairányítják a dobozaimat a küldő országba. ÁÁÁÁÁÁÁÁ az nem lehet, hát itt voltam (de a telefonszám...). Gyorsan írtam a magyar FUTÁRLISTA (ajánlom őket!!! ) cégnek (összeköttetésben vannak a dpd-vel és más futárszolgálattal is) , hogy ez és ez történt, legyenek kedvesek segíteni. Nagyon hálás vagyok a telefon mögött ülő férfinak, mert ahányszor beszéltünk segítőkész, kedves és türelmes volt! Továbbította a litván dpd elérhetőségét, előtte még ő is külön valamit egyeztetett velük. Tehát írtam a futárszolgálatnak, hogy ez a helyzet áll fenn, legyenek kedvesek még egyszer kiszállítani a csomagomat. Megadtam az elérhetőségeimet és a litván telefonszámomat is! J Másnap még a főnököm is külön beszélt velük, neki is köszönöm!

 

Kedden volt az első litván órám! Hááááááát izgalmas a nyelv, itt is kell férfi és női nemhez egyeztetni, mint a franciában, majd a szavak végződése attól függően változik, hogy mit akarsz kifejezni. J

 

A héten jobban megismerkedtem a gyerekekkel és így jobban megláttam, hogy kit miben lehetne erősíteni. Már korábban is megfogalmazódott bennem, hogy szakmailag is segítsek a gyerekeknek, de ez az önkéntes munkakörben a szerződés alapján nem volt erre lehetőség. Anyával még egyik este beszéltük is, hogy milyen jó lenne, ha gyógytornával kezelhetném őket. Erre másnap a forgó beosztásban lévő gondozók között volt egy fiatalabb lány, aki tud angolul. Altatás után elkezdtünk beszélgetni a foglalkoztató teremben, ahol a többi munkatárs is jelen volt. Elkezdett nekik fordítani, és mikor a foglalkozásommal kapcsolatba kérdezett és elmondta, hogy gyógytornász is vagyok. Hirtelen az egyik idősebb gondozó felkiáltott, hogy jajj de jó lenne, ha D-vel foglalkoznék. Szaladtak a főnökasszonyhoz, hogy engedélyt kérjenek, majd ezt én is megismételtem, és beleegyezett! J 

Erről az jut eszembe,hogy- ,,tudja a ti Atyátok mire van szükségetek, mielőtt kérnétek tőle."  Máté evangéliuma 6,8b

Ezen a héten ez volt az első csoda!

21616892_1177221235754977_2038280151_o.jpg

(Szombaton este a belváros egyik hídján light show volt, amit több önkéntessel néztünk meg, majd beültünk egy kávézóba, ahol megtanítottam őket tulipánt hajtogatni J.)

A bejegyzés eredetije itt található:

http://stepbystepwith.blogspot.hu/p/idorol-idore.html

Fekete Eszter Litvániában EVS önkéntes az Erasmus+ program támogatásával.

Ha szeretnél te is EVS önkéntes lenni, az itt található jelentkezési lap kitöltésével tudod elindítani a folyamatot.

Az Európai Önkéntes Szolgálatról itt találsz részleteket.


 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppsza.blog.hu/api/trackback/id/tr7613511837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása